mandag den 2. maj 2011

Tja kan ikke rigtig































Ja jeg syntes jeg har lidt svært ved at komme igang med min hverdags blog omkring mine drenge og min hverdag....nå men vil da lige skrive lidt om min dejlige tur til Paris med mit midterbarn Oliver og bedstemor, det var en super tur, med masser af gode oplevelser og for Oliver en masse kunst som er hans store lidenskab, han fik set Mona Lisa som var hans største ønske og jeg fik det ud af det at Oliver jeg kom lidt tætter på hinanden hvilket vi bestemt har behov for.











Oliver har det meget svært med sig selv syntes altid han føler sig uden for og føler sig meget anderledes, netop fordi han elsker kunst og er mega kreativ, hvor de fleste andre drenge på hans alder 11 år dyrker sport og teknik tegner og maler oliver, laver skører dingenoter, og dimsedutter, jeg elsker det man kan godt se det nok ikke altid er nemt. Oveni er han desværre meget en pissemist og det skulle vi gerne se om vi kan rette op på han skal lærer og se det positive i tingene men det er jo ikke nemt når man er i den alder og lever her og nu, han kan ikke se at tingene slet ikke er så sværer som de ser ud til. Nå det blev en lang omgang og hvis du har læst det hele så tak for det.











Her lige et par skønne billeder af Oliver i Paris hvor vi selvfølgelig også rundede Disneyland.











Ingen kommentarer:

Send en kommentar