mandag den 2. maj 2011

Hvor er jeg heldig


Tænk sig hvor kan ens humør ændre sig, her har det været en rigtig mandag skar mig i fingeren da jeg pakkede ordre og av hvor sådan en finger kan dunke...Manden har været på sygehus, han kørte til Sønderborg som der stod i brevet, da han kommer derind siger de han skulle til Åbenrå men de havde da godt nok glemt og sende brevet...Så måtte de ringe til Åbenrå og hører om han stadig kunne komme for, det kunne han heldigvis, efter røntgen siger lægen at han var sikker på der var nogle sener revet over i skulderen og han derfor ville skulle opereres lidt akut da han har gået med det i et par måneder, men de skulle lige have lave en MR scanning men hov den var desværre i stykker så han kunne bare kører hjem så ville de sende ham et brev med en tid til MR scanning, tja det er et sjovt system.
Men hjem kommer jeg og åbner posten og der ligger den skønneste gave fra en multi kunster som kan lidt af hvert, hun hedder Liane, tusind tusind tak fordi du syntes jeg skulle forkæles hvor er det dejligt der findes så skønne mennesker som dig og Oliver er perle stolt over pingvinen..Stort knus til dig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar